Badass Biking

Oh, what a wonderful day here in The Netherlands today! This morning it was just below freezing point. Now it’s about 4 degrees celsius. I went to a friend to meet up for lunch at her house. She visited me a couple of weeks ago and I made a great salad. Anyway, I decided to go by bike instead of doing some car clowning. The sun was shining and the trip was magnificent! It took about 45 minutes one-way. So that’s my 1.5 hour workout for today. Being almost 25 weeks pregnant I am kinda proud of that!

I am so happy about the fact that I “rediscovered” biking again. Taking the car had become an automatism. Thanks, MMM!

Do you choose to ride your bike more often?

Love,

Mrs EconoWiser

4 thoughts on “Badass Biking

  1. Daantje

    Ohh, dat klinkt heerlijk 😉 En nu ga ik iets doen wat ik had gezegd dat ik het nooit zou gaan doen 😛 Namelijk het volgende schrijven (wat ik zelf heel irritant vond toen ik zwanger was :p )

    Geniet nog maar even van het fietsen 😉 want straks als je bent bevallen, zit het er voorlopig even niet in…. En ik besef me nu pas hoe heerlijk het is om zomaar op de fiets te kunnen springen en overal heen te kunnen gaan waar je maar wilt. Ik mis het echt (al peins ik er niet over om Tobias in te wisselen voor een fietstochtje, uiteraard 😉 )

    Reply
    1. econowiser Post author

      Hihiiiiiii, helemaaaaaaaaal niet irritant! Ik besef me heel goed dat mijn wereld dadelijk op zijn kop staat en er (zeker in het begin) helemaal niks meer vanzelfsprekend is. Maar wat heb ik zin in dat kindje! Er is zo’n maxicosihouderding voor achterop de fiets zodat een kleintje mee op de fiets kan met 4 maanden. Vrienden van mij waren er erg over te spreken.

      Reply
  2. valhalla

    Jazeker kan je trots op jezelf zijn! Lekker hoor. En met een eerste is het anders hoor, maar ik sprong met de derde (moest wel om de eerste naar school te brengen) ook na een week of twee met sneeuw en ijs op de fiets, met babybij. En toen ze drie dagen oud was, werd ze al in de doek meegesleurd en ja, het was het KOUD toen.

    Joh… doe zoals het komt. Doe waar je je goed bij voelt. Wil je de dag erna lekker naar buiten met je babietje in de wagen of de doek: doe dat. Voelt het beter om er dagen of weken mee op de bank of in bed te hangen, dan doe je dat… Heerlijk toch… alles mag en jij als moeder zal al heel snel doorhebben waar je je kindje een plezier mee doet, hoewel je op dat moment misschien denkt dat je er niets van snapt maar echt….Je weet het 😀

    En verder is veel bewegen alleen maar heel goed voor jou en de baby

    Reply

Leave a Reply

