A Picture Says More Than A Thousand Words

Baby_12W6D

Love,

Mrs EconoWiser

14 thoughts on “A Picture Says More Than A Thousand Words

  1. Valhalla

    Jah liefff!!! Prachtig hoor…leef met je mee blijf vooral babydingen posten! ❤

    Hoewel het nu echt zwaar zou zijn baalde ik toen ik vermoedelijk negatief testte (1,5 streep op de test, pokkeding morgen nog eens proberen) na een week misselijk en moe. Maar meeleven is ook leuk! En zeker met jullie wonderbaby!

    Reply
      1. Valhalla

        Ooh leuk! Zo gek dat daar over een paar maanden dan echt jullie babietje in zal liggen (en dat je je dan niet voor kan stellen dat ze er ooit niet geweest is). 13 weken, voel je je wat minder moe al?

      2. econowiser Post author

        Het begint bij ons echt te landen dat het “nooit meer hetzelfde gaat zijn”. Soms errug onzeker over “hoe we het gaan aanpakken”.
        Ik ben nog steeds zo knettermoe. De verloskundige zegt dat het na 16 weken over gaat en ik mijn energie dan terugkrijg. Zou fijn zijn!
        Nu zit ik dus in de ziektewet, voor mijn werkzaamheden zijn mensen ingehuurd t/m de herfstvakantie. Ik wil voorstellen om na de herfstvakantie met halve dagen (ochtenden) te beginnen. Op dit moment slaap ik ‘s middags nog steeds een uur of drie en komt er weinig uit mijn handen als ik wakker ben.
        Ik heb me er inmiddels wel helemaal aan overgegeven. Ik heb nu niet meer de touwtjes in handen en eh…da’s vast een goeie oefening voor als babietje er is?! Haha! We willen op 1 november de 20 weken echo gaan inplannen. Ook weer zo’n mijlpaal.

  2. Valhalla

    Wel goed van je om je er aan toe te geven. Als je dat eenmaal doet komt het goed… Mensen zeggen zulke stomme dingen als je zwanger bent, over hoe je leven overhoop ligt en blablabla… Kijk gewoon hoe jullie zelf zijn, jullie genieten nu ook al van het leven zelf, niet van alle luxe uitjes en materialistische dingen…. Zet even een paar maanden je eigen plannen en schema’s en werkzaamheden opzij, komt wel weer en ga mee in het ritme van je baby ipv je baby in dat van jou te proppen zoals de owwatishetzwaarklaagouders doen… en het is echt een verrijking… zo heerlijk die avonden met zijn drietjes, een lief babietje dat bij je op schoot slaapt (of soms tot vervelens toe huilt ;))… zo gezellig…

    Ken je trouwens het forum van dragen-en-voeden.nl? Denk dat je dat dat je wel aan zou kunnen spreken. Maar je moedergevoel en hoe je het moet doen komt vanzelf…. beetje zoeken, aanvoelen, keer of wat blunderen, leren en liefhebben…. net als het leven zelf… 😀

    Reply
    1. econowiser Post author

      Wij willen inderdaad geen complainypants ouders worden. We hebben gekozen voor een kindje en gaan er volop van genieten en daar hoort ook gejank bij idd. Ik ga die site eens uitchecken, thanks!

      Reply

Leave a Reply

